5 Nisan 2009 Pazar

Weekend 2.5

Philadelphia 76ers - New Jersey Nets: Doğu konferansına dönen Sixers 3 de 3 ile gidiyor ve Miami'nin de önüne geçtiler bu maça asılacaklardır. -2.5 handikap ile Sixers diyorum.

Charlotte Bobcast - Detroit Pistons: Play-Off a son bilet için bu akşam amansız bir mücadele olucak o yüzden 175.5 sayılık toplam sayı barajı konulmuş, kısır bir maç olucağına inansamda bu barajın aşılacağına inanıyorum ve üst diyorum.

Golden State Warriors - Sacramonte Kings: Birkaç gün önceki maçta normal süre de toplam 264 sayı olmuştu, bu geceki oran ise 242 sayı, lakin ben bu iki amaçsız takımın bu sayıya ulaşcağına inanmıyorum ve alt diyorum.

Denver Nuggets - Minnesota Timberwolves: Denver'ın ilk yarıda işi bitireceğini düşünerek ilk yarı -4 handikap ile Denver diyoruz.

Oran: 13 misli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder