8 Nisan 2009 Çarşamba

Woensdag

Washington Wizards - Cleaveland Cavaliers: Yılın en iyi takımı ununu elemiş eleğini asmış Wizard'ı konuk ediyor, maçın uzak ara favorisi Cavs lakin -15,5 handikap epey fazla geldi benim için, özellikle arenas oynarsa bu farkın olmayacağına inanıyor ve Wizard diyorum.

Atlanta Hawks - Milwaukee Bucks: Oranlarda herşey ortada gözüküyor lakin son 3 maçını kaybeden Buck'ın bu maçıda kaybedeceğini sanıyorum.Play-Off arifesinde Hawks bırakmaz.

Phoenix Suns - New Orleans Hornets: Handikaplar hemen hemen eşit, maç ne olur kestirmek güç ama 220 toplam sayı her ne kadar çok gibi gözüksede bu sayının aşılacağına inanıyorum, Suns'ın son 2 maçtadaki toplam sayı ortalaması 243 her ne kadar new orleas cephesinden durum bu kadar değilsede bol basketli bir gece olcağına inanıyorum ve üst diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder