26 Mart 2009 Perşembe

3ü bi arada

Los Angeles Lakers - Detroit Pistons : Maçın kesin favorisi tabiki Lakers ama nemli olan 9 handikapı Pistons'ın evinde kapatıp kapıyamıyacağı; son 7 maçının alsını kazanan Lakers son 6 maçından 5'ini kazanan lakers son 6 maçının 5'ini kaybetmiş Pistons karşısında zorlanmıyacağını düşünüyorum, ivy-sheed-rip den hala ses seda yok bu handikapa rağmen Lakers diyorum.

Miami Heat - Chicago Bulls : Dün gece İndiana deplasmanında yenilen Heat bu gecede Bulls'a konuk, 76ers ın nefesini ensesinde hisetmesine ve bu galibiyete çok ihtiyacı olmasına rağmen son dönemde formda olan ve kendi evinde oynayan Bulls'u bu maçta favori görüyorum. Handikap değeri -5,5 iddadan oynayanları bu orana netten oynayanlar içinse sağlama gidin diyerek direk Bulls galibiyeti oynayın derim.

Portland Trailblazers - Phoenix Suns : Gecenin belkide en zor maçı, son 6 maçını kazanan Suns Portland da favori değil + 6,5 sayılıkta bir handikapı var, ben bu gecenin favorisini bahis şirketlerinin öngördüğü şekilde Portland değilde Suns olarak görüyorum ama maç her iki tarafada gidebilir, kimin yeneceğine kafasında birşeyler oluşmayan dostlar içinse diğer bir alternatif +221 sayı Üst seçeneğide göz önüne alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder