23 Mart 2009 Pazartesi

pazartesi sendromu

haftasonu şehir dışındaydım ve gayet güzel oranları da kaçırmışım. pazartesi sendromunu güzel bir kuponla aşmak niyetindeyim. başlayalım

portland - philadelphia (8,5)

açıkçası gecenin bahisi olarak portland'ı düşünüyorum. Sixers'ın son 9 günde 6.maçı olarak bu ve bunlardan son beş tanesi batı deplasmanıydı. bu tarz serilerin son maçlarını takımlar genelde bitse de gitsek havasında oynarlar. handikap yüksek gözükse de portland'ın kolayca kapatacağını düşünüyorum

new york (5,5) - orlando

new york knicks'in oyun planı malum, her hücumu olabildiğince hızlı oynamaya çalışıyorlar. orlando ise bu tarz oyunu daha da etkili oynayabilen bir takım ki pota altında da olabilecek en caydırıcı isme sahipler. orlando'nun rahat kazanacağını düşünüyorum. dileyen üst de deneyebilir.

washington wizards - chicago bulls 210.5 sayı

wizards'ın halini bu blogta birkaç kez açıkladım. maçları artık iyiden iyiye sallamamaya başladılar. aslında bu maç daha önce bahsettiğim hedef olarak seçebilecekleri bir maç olabilir. ancak butler'ın oynamama durumu var ki oynamaz diye tahmin ediyorum (gece maç saatine kadar takip edecekler eğer butler oynarsa wizards'a oynamayı denesinler, kazanırız o oynarsa). bulls da zaten savunmayı pek sallamıyor ki wizards'a karşı herkes daha çok atmayı düşünecektir. 210.5 sayı rahatça aşılır diye düşünüyorum

kupon oranı iddaa 4,80, bettson 7,07.

wizards galibiyet oranı betsson 3,7. bu da gözden kaçmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder