13 Mart 2009 Cuma

Kod adı: Temiz - 13.03.09

Charlotte Bobcats-Houston Rockets: Verilen oran iki takıma aşağı yukarı 90'ar sayı pay biçiyor. Özellikle Houston'ın fazla savunma kasabileceğini sanmıyorum çünkü yarın da Spurs'le oynayacaklar.

Washington Wizards-Orlando Magic: 2 ama handikapsız. Washington terso vaziyetler yaratabiliyor, yüreği yeten ilk yarıya da girsin, handikaplı da girsin.

Boston Celtics-Memphis Grizzlies: Rondo bu akşam dönüyormuş, dolayısıyla rahat götürür C's. Denk kuvvetler arasında olmayan maçlarda handikapı ilk yarıya oynama taraftarıyım, son çeyrek cıvıklıklarına mahal bırakmamak adına. Gerçi Celtics 20 farkı rahat vuracaktır ama ilk yarı 7 fark temiz. Ibiza kuponları için ilk yarı-maç sonucu gönül rahatlığıyla şey edilebilir.

Atlanta Hawks-Indiana Pacers: Pacers can havliyle oynayacaktır ama Hawks evinde iyi ve Heat'e saha avantajını vermemek gibi bir motivasyonları da var. 5.5 handikap da oynanabilir, ben 1 olarak koydum.

Portland Trail Blazers-New Jersey Nets: Indiana ve Minnesota'yı göt zoruyla ikişer sayı farkla yenebilen Portland her zamanki gibi Lakers'a karşı final serisi yedinci maçı gibi oynadı, sonra da Dallas'a kaybetti. Yine de Nets'e ilk yarıda minimum 4 fark yaparlar, maçı da alırlar ayrıca, ama ben sadece ilk yarı handikap oynadım.

+

Betsson'da Chris Bosh-Tayshaun Prince hangisi daha fazla sokar bahisi var; cevap Bosh.

Betsson oranı 22.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder