20 Mart 2009 Cuma

Run Forest


Dallas Mavericks-Indiana Pacers: Dun aksam atlanta da yenilgi alan Dallas bu aksamda Indiana ya konuk oluyor mac ortada ama son 4 macini kaybetmis indiana karsinda nenim tercihim 2.0 oraniyla Dallas.

Utah Jazz-Oklohoma City Thunder: Ununu elemis asmis Oklohoma bu macta Utah a karsi dayanabilcegini sannmiyorum, ilk yari -2 handikapa girilir olmadi 1.5 oraniyla mac sonucuyla Utah diyorum.

Philadelphia 76ers - Golden State Warriors : Bati seruvenine devam eden 76ers birazda duygusal bakarsam favori -2 sayiya 1.9 oran gayet guzel bir oran gibi duruyor.

Washgton Wizard - Denver Nuggets : Favori tabiki Denver amma 14 sayilik handikap bana epey fazla geldi burayada wizard diyorum emin olmayanlara ise 211 sayi ust cazip.

Charlotte Bobcast - Toronto Raptors : Esasen bu maci kuponunuza koymaniza gerek yok ama burda iddaa kuponlarinion can dusmani Toronto ya karsi Bobcast in maci alicagina inaniyorum.

Bol Kazanclar...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder