18 Mart 2009 Çarşamba

Çuf Çuf

Kalabalık bir gecede, biraz sonra bineceğim trene yetişebilmek adına sadece oynadığım kuponu değerlendiriyorum.

712 - Boston Celtics vs. Miami Heat

Oranlar
MSH: 4,5
İYH: 2,5
Limit191,5
H: Miami

Dün geceden sonra bu maça bulaşmayı hiç istemiyordum ama limit'i dikkatimi çekti. Son oynadıkları maçta 206 sayı olmuştu ve fakat ben alt oynadım. Niye mi? Pek emin değilim, dün gecenin yorgunluğu, Miami'nin deplasmanlarda kötü oluşu istediğinizi seçin. Benim cevabım içimden öyle geçiyor olacak.

Tahminler
MSH: -
İYH: -
Limit: Alt



714 - Indiana Pacers vs. Portland Trailblazers

Oranlar
MSH: 2,5
İYH: 1,5
Limit:205,5
H: Indiana


Amaçsız Indiana son üç maçını kaybettiği gibi bunu da kaybeder. Maç sonu için 2,5 handikap güzel.

Tahminler
MSH: Portland
İYH: -
Limit: -


715 - New York Knicks vs. New Jersey Nets

Oranlar
MSH: 7,5
İYH: 4,5
Limit: 214,5
H New Jersey


Bu maç hakkında daha uzun düşünebilirdim ama 7,5 handikap oranını görünce heyecanlandım, başım döndü. Evet çok skorlu maç olur ama Nets bu kadar fark yemez. Kaybedeceklerini bile sanmıyorum ya.

Tahminler
MSH: New Jersey
İYH: -
Limit: -



716 - Memphis Grizzlies vs. Denver Nuggets

Oranlar
MSH: 7,5
İYH: 3,5
Limit: 198,5
H: Memphis


Aslında handikaplar Denver'ın MSH'sı için güzel ama ben geçen geceki Detroit vs. Memphis maçını hatırlayıp oynamadım. Buna rağmen limit oranı gayet güzel.

Tahminler
MSH: -
İYH: -
Limit: Alt



717 - Milwaukee Bucks vs. Orlando Magic

Oranlar
MSH: 5,5
İYH: 2,5
Limit: 202,5
H: Milwaukee


Orlando'nun maçı alacağını düşünüyorum ama daha garanti olsun diye ben İYH oynadım. Dünkü Cleveland yenilgisi sonrasında bu maçı muhakkak alacaktır Orlando. Limit'de Alt seçeneği de gayet cazip.

Tahminler
MSH: -
İYH: Orlando
Limit: Alt



719 - Oklahoma Thunders vs. Chicago Bulls

Oranlar
MSH: 1,5
İYH: 0,5
Limit: 198,5
H: Chicago

Thunder kazandığı 19 maçın 14'ünü evinde kazandı. Son iç saha maçında da -beni üzerek- San Antonio'yu mağlup etti. Maçın favorisi Thunder.

Tahminler
MSH: Oklahoma
İYH: -
Limit: -


720 - Houston Rockets vs. Detroit Pistons

Oranlar
MSH: 9,5
İYH:4,5
Limit: 177,5
H: Detroit


Rockets Yao'suz oynayarak, Hornets'ı deplasmanda yenmeyi başardı. Sanırım bu geceki yüksek handikabın sebebi biraz da bu. İddaa'nın lanetli takımı Detroit'e bulaşmamak adına maç sonucu ile ilgili tahmin yapmadım. 177,5'luk limit ise gözümden kaçmadı. İki takımın da doksan sayının altında kalacağını düşündüğümiçin tahminin Alt olur.

Tahminler
MSH: -
İYH: -
Limit: Alt



721 - Phoenix Suns vs. Philadelphia 76ers

Oranlar
MSH: 7,5
İYH:3,5
Limit:228,5
H: Philadelphia


Yine handikaplara bakarak oynadığım bir maç. Lakers'ı yenen Sixers'ın, Suns'dan 7,5 sayı fark yememesi lazım. Bu son maçı geniş kupon arayanlara öneriyorum sadece.

Tahminler
MSH: Philadelphia
İYH: -
Limit: -


Kupon

Yukarıdaki tahminlerim aynen kuponumu oluşturmaktadır. Orlando 'Alt' seçeneği hariç. Bol şans.

1 yorum: