19 Mart 2009 Perşembe

Gri's Anatomy

732 - Atlanta Hawks vs. Dallas Mavericks

Oranlar
MSH: 6,5
İYH: 3,5
Limit: 195,5
H: Dallas


Atlanta evinde yine favori. Altı maçlık bir galibiyet serisinden geliyorlar. Handikap oranı cezbedici olsa da ben yine de Atlanta'nın doğru seçim olacağını düşünüyorum.

Tahminler
MSH: Atlanta
İYH: -
Limit: Alt


733 - Cleveland Cavaliers vs. Portland Trail Blazers

Oranlar
MSH: 10,5
İYH: 5,5
Limit: 185,5
H: Portland


Dün geceki farklı Indiana galibiyetinden sonra Portland bu sefer daha dengi bir takımla karşılaşıyor. Evinde en başarılı takım olan Cavaliers maçın favorisi ama ben daha .ok ÜST oynama taraftarıyım.

Tahminler
MSH: Cavaliers
İYH: -
Limit: Üst




İddaa maalesef Lakers vs Warriors maçını programına almamış. Bu maça diğer sistemler üzerinden oynayacak arkadaşlar için şöyle bir tahmin yapıyorum. Lakers (-8,5) 'dan daha az bir oran bulursanız Lakers'a oynayın. Üst için de 206,5 civarında bulursanız üst oynayın.


Kupon

Bugün kendime kupon yapmadım.


Stake

Size daha yardımcı olabilmek için yarından itibaren tahminlerimde stake uygulamasına başlıyorum. Bilmeyenleriniz için kısaca özetlemek gerekirse tahminlerime ne kadar güvendiğimi gösteren sayısal değerler olacak artık.


Başlık

Bu konuda da yeni bir uygulamaya gidiyorum. Çok fazla Naruto izlemekten olabilir sanırım ama yazılarımda artık çift başlık olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder